poniedziałek, 21 lipca 2014

Stosik 3/2014

Ciepło, cieplej, gorąco! Wakacje zaczęliśmy jakieś niecałe trzy tygodnie temu, ale mój pierwszy typowo wakacyjny wyjazd wciąż przede mną. Wyjeżdżam już niedługo, a co za tym idzie - wakacyjny stosik. Przez te dwa miesiące głównie nadrabiam zaległości i staram się ich sobie nie robić, ale wyjdzie jak wyjdzie... Co więc będę czytać w lipcu?
  • Federico Moccia Trzy metry nad niebem - czyli akcja nadrabiamy zaległości; wreszcie kiedy cały szum ekranizacji minął, zabieram się za książkę, którą zdobyłam na wyprzedaży w Matrasie.
  • Robert Galbraith Wołanie kukułki - j.w.; kryminał to gatunek, którego wcale nie spodziewałabym się po J.K. Rowling, ale cieszę się, że nie skończyła z pisaniem wraz z końcem Pottera, więc ciekawa jestem jak zaprezentuje się z tej strony.
  • Rainbow Rowell Fangirl - j.w.; kolejna książka Rowell, na punkcie której szaleją booktuberzy, więc i ja chciałam poszaleć, przekonajmy się jak daleko może zajść fangirling, zamówiona z Book Depository.
  • Morgan Matson Since You've Been Gone - autorka Lata drugiej szansy zaserwowała nam podobno przyjemną, wakacyjną lekturę, której okładka jest obłędna. Zamówiona na BD posłuży mi jako letni umilacz. 
  • Blake Crouch Wayward Pines - Szum - pierwszy tom serii, na której podstawie serial ma się już niedługo pojawić. Niejednokrotnie porównywana z Miasteczkiem Twin Peaks, Z Archiwum X czy Lost, które są jednymi z moich ulubionych telewizyjnych serii, jak więc mogłabym sobie odpuścić?
  • Michelle Hodkin The unbecoming of Mara Dyer - książka, która zalegała na moim regale tak długo, że zdążyłam doczekać się informacji o wydaniu jej w Polsce. Szaleństwo na jej punkcie wciąż trwa, a ja chcę się przekonać czy należyte jeszcze przed jej polską premierą; Book Depository.
Na koniec pytam o Wasze zdanie, przemyślenia na temat powyższych tytułów.  Czytaliście którąś z nich, słyszeliście o nich coś ciekawego? A co Wy czytacie w wakacje?

15 komentarzy:

  1. O The unbecoming of Mara Dyer ostatnio jest strasznie głośno, aż jestem ciekawa tej książki :) Podobnie jak Wayward Pines - Szum - koniecznie do przeczytania. Czekam na recenzje, a tymczasem miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Same dobroci - naprawdę. Czytałam tylko "Trzy metry nad niebem" - niezła, ale przez ekranizację przejść jakoś nie mogę. Ciekawa jestem "Wołania kukułki", "Fangirl" i "Wayward Pines - Szum" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Trzy metry nad niebem" jest nawet dobra, choć jakoś nie mogę się przekonać do innych książek tego autora. "Wołanie kukułki" mam na półce i ciągle próbuję się za nią zabrać. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny stosik. Niestety niczego jak dotąd z niego nie przeczytałam. Z chęcią sięgnęłabym po "Wołanie kukułki". Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie anglojęzyczne z chęcią bym podkradła ^^
    "Wołanie Kukułki" właśnie wczoraj zrecenzowałam :D
    "Szum" już na mojej półce i ciekawa jestem, kiedy się za niego w końcu zabiorę... A po "trzy metry nad niebem" nie planuję sięgać :/

    OdpowiedzUsuń
  6. "Trzy metry nad niebem" czytałam, ale muszę przyznać, że nie mam o niej dobrego zdania. Styl pana Mocci bardzo mnie męczył i nużył, książka mi się dłużyła, a bohaterowie niemal na każdym kroku denerwowali. I w dodatku zakończenie! Beznadziejne. Niestety fanką tego autora nie zostanę w najbliższym czasie, bo postanowiłam unikać już jego twórczości. :)
    "Wołanie kukułki" - słyszałam o nim wiele sprzecznych opinii, aczkolwiek sama jeszcze nie miałam okazji się przekonać jaka dokładnie jest ta książka. Co prawda jest w moim domu, bo kupiłam ją mamie na Święta, aczkolwiek jakoś wciąż brakuje mi czasu, by się na nią skusić. ;)
    "Fangirl"! Uwielbiam! To była moja pierwsza książka Rainbow Rowell i wystarczyła, bym zakochała się w jej niesamowicie przyjemnym stylu :) Nie mogę się doczekać twoich wrażeń po tej lekturze, więc życzę przyjemnych wrażeń :)
    Z Morgan Matson niestety jeszcze nie miałam okazji się spotkać, choć tyle dobrego się nasłuchałam o "Lecie drugiej szansy", że naprawdę - marzę by ją dorwać w swoje ręce. :)
    "The unbecoming of Mara Dyer" - słyszałam TYLE pozytywnych opinii, że nawet miałam się wziąc za oryginalnego ebooka, ale później wyszła na jaw wieść, że książka będzie w Polsce i postanowiłam poczekać te kilka miesięcy. :)
    Wspaniałe książki nabyłaś, a więc trzymam kciuki by opinie były równie dobre. :) Miłego czytania!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  7. Fangirl & Mara Dyer - nastoletnio-powieściowe cuda, które polecam mocno, mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadnej oczywiście nie cyztałam, bo jestem z tymi nowościami strasznie do tyłu. Tym razem jestem ciekawa wszystkich pozycji z Twojego stosiku. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie ci zazdroszczę Since you've been gone :) Mara Dyer jest świetna, Fangirl czeka na półce już od dłuższego czasu. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam za sobą "Wołanie kukułki", w którym podobało mi się to, że autorka użyła różnych stylów wypowiedzi dla różnych osób.

    OdpowiedzUsuń
  11. "Trzy metry nad niebem" również czekają u mnie cierpliwie na półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki Tobie odnalazłam Book Depository i wiesz co... przepadłam! Na pewno skorzystam :) Jak oceniasz zakupy u nich? ;) Ta cena która wyskakuje jako pierwsza jest cena książki w okładce zwykłe (nie twardej) tak? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to wbijaj, koniecznie! :D Ja Cię holenderskiego nauczę, a jak nie to memrise. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie czytałam żadnej, ale Wołanie Kukułki i Trzy Metry nad Niebem bym ci z wielka chęcią ukradła :D No i FanGirl oczywiście! To, to jako pierwsze! :D Muszę sama w końcu dorwać tę książkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli chodzi o "Wołanie kukułki" to jestem jak najbardziej na tak i zapoluję niebawem na "Jedwabnika" - to jest doskonała powieść obyczajowa z silnym wątkiem kryminalnym - J.K. Rowling potrafi napisać doskonałą historię dla dorosłych :) Zakupiłam też ostatnio na Amazonie "Wayward Pines" - jestem bardzo ciekawa, bo jest mnóstwo bardzo skrajnych recenzji i aż się prosi o przeczytanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z osobna i będę uszczęśliwiona jeśli podzielisz się ze mną swoją opinią. Cenię sobie komentarze wnoszące coś do tego, co napisałam powyżej, więc proszę, komentuj, ale wcześniej przeczytaj post. Dzięki za odwiedziny!