sobota, 22 sierpnia 2015

"Nieprzewidziane konsekwencje miłości" [ROZDANIE]

Dzień dobry, kochani! Nieco później niż się tego spodziewałam, przychodzę z konkursem. A nawet nie konkursem, a dwutygodniowym rozdaniem, w którym wymagana jest tylko chęć wygrania jednego z dwóch egzemplarzy Niespodziewanych konsekwencji miłości Jill Mansell. To romans, niewymagająca historia w sam raz na ostatnie dni wakacji, którą sama teraz podczytuję, a recenzję będziecie mogli poznać na dniach. Zapraszam do zabawy!

1. Organizatorem jestem ja, autorka bloga Ja subiektywnie, a nagrody przyszły do mnie w formie egzemplarzy od Wydawnictwa Literackiego.
2. Konkurs trwa od 22.08.2015 do 05.09.2015.
3. Zwycięzca zostanie poinformowany drogą mailową i będzie miał 5 dni na podanie adresu do przesyłki. W przypadku, gdy dana osoba się nie zgłosi, zwycięzca zostanie wylosowany ponownie.
4. Nagrodę wysyłam tylko na adres znajdujący się na terenie Polski.
5. Nagroda nie podlega wymianie.
6. Aby wziąć udział w konkursie należy pod tym postem wyrazić chęć udziału, napisać swoje imię/nick oraz podać adres e-mail lub wysłać zgłoszenie na mój adres e-mail: lizabelliie@gmail.com. W konkursie mogą wziąć udział nie tylko osoby posiadające konto Google, komentarze anonimowe także będą brane pod uwagę, jeśli zawierać będą zgłoszenie i adres e-mail.
7. Byłabym wdzięczna za dodanie na swoich blogach baneru podlinkowanego do tego posta.
8. Będzie mi bardzo miło, gdy polubicie fanpage - tutaj
9. Do konkursu można zgłosić się tylko jeden raz, a każda osoba ma jeden głos i równe szanse w losowaniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz z osobna i będę uszczęśliwiona jeśli podzielisz się ze mną swoją opinią. Cenię sobie komentarze wnoszące coś do tego, co napisałam powyżej, więc proszę, komentuj, ale wcześniej przeczytaj post. Dzięki za odwiedziny!