piątek, 26 lutego 2016

[ROZDANIE] "Klaśnięcie jednej dłoni"

Dzień dobry! Końcem tygodnia mam dla Was rozdanie, w którym do wygrania jeden egzemplarz nowej na polskim rynku powieści Richarda Flanagana. Znacie już zapewne Ścieżki północy, książkę, za którą autor otrzymał nagrodę Bookera w 2014 roku. Jej recenzja tutaj, informacja od wydawnictwa o Klaśnięciu jednej dłoni tutaj, a na blogu już wkrótce jej recenzja. Zapraszam na rozdanie, reguły poniżej, zamykamy 11 marca. Wyniki 12.03!

1. Organizatorem jestem ja, autorka bloga Ja subiektywnie, a nagroda przyszła do mnie w formie egzemplarza od Wydawnictwa Literackiego.
2. Konkurs trwa od 26.02.2016 do 11.03.2016.
3. Zwycięzca zostanie poinformowany drogą mailową i będzie miał 5 dni na podanie adresu do przesyłki. W przypadku, gdy dana osoba się nie zgłosi, zwycięzca zostanie wylosowany ponownie.
4. Nagrodę wysyłam tylko na adres znajdujący się na terenie Polski.
5. Nagroda nie podlega wymianie.
6. Aby wziąć udział w konkursie należy pod tym postem wyrazić chęć udziału, napisać swoje imię/nick oraz podać adres e-mail lub wysłać zgłoszenie na mój adres e-mail: lizabelliie@gmail.com.
7. Byłabym wdzięczna za dodanie na swoich blogach baneru podlinkowanego do tego posta.
8. Będzie mi bardzo miło, gdy polubicie fanpage - tutaj
9. Do konkursu można zgłosić się tylko jeden raz, a każda osoba ma jeden głos i równe szanse w losowaniu.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz z osobna i będę uszczęśliwiona jeśli podzielisz się ze mną swoją opinią. Cenię sobie komentarze wnoszące coś do tego, co napisałam powyżej, więc proszę, komentuj, ale wcześniej przeczytaj post. Dzięki za odwiedziny!