środa, 4 marca 2015

Stosik 1/2015 aka Book Haul

Witajcie, kochani! Nadchodzi wiosna, a co za tym idzie, ja kichając nie zwlekam się z łóżka, otoczona lekami. Nie ma jednak tego złego, co by na dobre nie wyszło, bo tym sposobem pozostają mi dwa miesiące nauki na jakże zaszczytnym poziomie edukacji jakim jest liceum. Nie ironizując już, jestem znużona do granic możliwości, a gdy wyswobodzę się wreszcie z pęt matury, odetchnę pełną piersią. Gdy już to zrobię, a na karku poczuję złowrogi oddech dorosłości, zajmę się tym, na co czekam od dłuższego czasu. Uroczyście przysięgam, że knuję coś niedobrego...

Spuszczając nieco z tonu, dzisiaj przychodzę do Was ze stosikiem. Pierwszy w tym roku, skromny czy też nie, jest w dużej mierze zbieraniną egzemplarzy recenzenckich, na jakie jeszcze udaje mi się wykraść nieco czasu w przedmaturalnej gorączce. A zatem... Od lewej Z Archiwum X. Wyznawcy, czyli nostalgiczna podróż do uwielbianego niegdyś przeze mnie serialu oraz podwójna dawna emocji, za którymi nieświadomie tęskniłam - egzemplarz powieści graficznej od SQN (dla ciekawych Scully i Muldera, konkurs poniżej!). Następnie Kocha, lubi, szanuje... Alice Munro, czyli moje pierwsze spotkanie z noblistką oraz Amerykańska sielanka Philipa Rotha, który całkiem niedawno rozśmieszał mnie historią o pewnym Portnoyu, od Wydawnictwa Literackiego. Przekleństwa niewinności Jeffrey'a Eugenidesa to natomiast zakup własny na pewnej noworoczej promocji na Znaku za zawrotną cenę ledwo nastu złotych. Od Bussiness & Culture Maszyna do pisania Katarzyny Bondy, moja pierwsza książka tej pani, a zarazem ciekawa lekcja oraz Wiem o tobie wszystko Claire Kendal, książka która podbiła blogosferę, zobaczymy czy zasłużenie. Dalej od Wydawnictwa MG Sekret Charlotte Bronte oraz Zbrodnia i kara Dostojewskiego, którą czytam po raz drugi. Tym razem w cudownym wydaniu, a nie tak jak rok temu, w szkaradnym niebieskim opakowaniu z opracowaniem. Bo wiecie, ja tak skrycie wielbię tego rosyjskiego pisarza i czekam na kolejne jego powieści na mojej półce. 

Informacyjnie: do 13 marca trwa LOSOWANIE, w którym możecie wygrać egzemplarz Z Archiwum X. Wyznawcy, a wystarczy się jedynie zgłosić. Zapraszam! Z kolei 18 marca polską premierę ma Eleonora & Park, czyli Rainbow Rowell zawita w końcu do nas. Książka ukaże się nakładem Wydawnictwa Otwartego, a moją recenzję możecie przeczytać tu.

Czytaliście coś z powyższych? Jak wygląda Wasz marzec pod względem książkowym?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz z osobna i będę uszczęśliwiona jeśli podzielisz się ze mną swoją opinią. Cenię sobie komentarze wnoszące coś do tego, co napisałam powyżej, więc proszę, komentuj, ale wcześniej przeczytaj post. Dzięki za odwiedziny!